PSION + linux

Oak oak.brno na seznam.cz
Středa Červen 18 01:26:43 CEST 2003

Dne út 17. června 2003 14:43 jste napsal(a):
> Dňa Po 16. Jún 2003 17:22 ste napísali:
>
> to som velmi rychlo zistil hned ako som to dostal do ruk. dokaze vsak
> ta linuxova distribucia vyuzivat dotykovy display a dalsie ficurky? :)

Já jsem přesvědčen že ano, proto se existují distribuce pro tyto kapesní
přístroje... Jde spíš o to, že to je více méně na hraní (kromě velice
speciálních uživatelů :-), protože člověk s takovým zařízením potřebuje čas
využívat efektivně a to je v rozporu s obtížnou instalací linuxu na PDA
(nezkoušel jsem, byl jsem odrazen). Vždy jde o laické řešení, neodzkoušené.
Pro skutečné uživatele je podle mého rozumnější nechat si na svém zařízení
 EPOC či PalmOS a zabývat se spíš rozumnou spoluprácí Linuxu s nimi.

Zdraví,

Oak