zasí»ování mandrake 9.1 a win

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Úterý Červen 17 18:07:38 CEST 2003

Ahoj,

ak pingas z MDK windows a naopak, tak ti siet ide. Ak nepingas z windows MDK,
tak co ti to pise? Nemas na MDK nejaky default firewall?
Co sa tyka videnia MDK vo windowsoch, to je uz ine :). To je taka kvazi
windows siet :), a na to si musis spojazdnit sambu, nastavit jej zdielany
adresar, a pridat uzivatela z windowsov do linuxu, nasledne pridat uzivatela
aj do samby cez smbpasswd -a user.

s pozdravom
--
Martin Hudec