Re: zasíťování mandrake 9.1 a win

František Koubek frakou na seznam.cz
Úterý Červen 17 16:19:17 CEST 2003

Z MDK na win si pingnu z win na MDK nee, jestli je tam firewall,
nevím. Juknu se, ale nevím kde.
POkud jde o vidění MDK ve win, uživatele do samby jsem přidal, ale ve
win nevidím ani PC, takže uživatel, přes kterýho se pak budu
přihlašovat je mi zatím na nic. Adresáře taky sdílím, ale nezobrazí
se mi (na pc s win) vůbec ten MDK-skej počítač (jak jsem psal výše,
ani si na něj nepingnu, ale naopak jo). Možná to bude opravdu ve FW,
ale je nějak defaultně nastavenej v MDK že se nainstaluje spolu s
instalací systému? Protože si nemyslím, že by se tam později nějak
přidělával...
Franta

Reklama:
Připrav se na nejpříšernější zážitek v životě na http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=46466%26url=http://www.priserky.cz