zasíťování mandrake 9.1 a win

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Úterý Červen 17 18:21:31 CEST 2003

Hmmm, skus dat iptables -L -v (ako root), resp. pozri veci, co tu odzneli v
jednej reakcii na tvoj problem.

Zabudol som este, ked budes konfigurovat Sambu, musis jej nastavit rovnaky
workgroup ako ma windows. Az potom ju budes schopny vidiet.

--
Martin Hudec

"In google non est, ergo non est."
- unknown IRC operator