prez adsl mi nejede www.telecom.cz

washek mart.v na seznam.cz
Úterý Červen 17 18:27:28 CEST 2003

PPTP/PPPoA).

> Preklad tam urcite bude, Hmmmm pocitac zo siete Telecomu moze byt
adresovany,
> ak mu je pridelena IP ktoru telecom vidi, a ktora je natovana dnu prave na
> tvoj pocitac. Ale to je otazka firewallu a nastavenia routera.
> ale toto su iba uvahy, s adsl mam minimalne skusenosti.

modem s routerem obsahuje i NAT, ktery umoznuje nastavit, aby napr. prichozi
spojeni na ip pridelenou vam na urcitem portu (rekneme 80), presmeroval na
urcity pc v lokalni siti na nadefinovany port (napr. 10.0.0.1, port 80 - ale
klidne i jiny)... doporucuji precist napr. clanek na zive (ktery se zabyva
upgrade modemu na verzi pro), ke konci clanku je maly navod, jak NAT
nastavit :)