Jaky procesor?

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Úterý Červen 17 22:43:05 CEST 2003

>  Spatne se ptate, polozte si otazku, k cemu ten stroj potrebujete a
>  podle planovaneho zatizeni vyberte procesor. SUSE pojede na vsech vyse
>  zminenych procesorech.

Myslim, ze tazateli jde o maximalni vykon. To se asi muze lisit
podle druhu zatizeni (jedno vlakno vs. vice vlaken, ciste vypocetni
vykon CPU vs. vykon systemu jako takoveho - vcetne rychlosti RAM
a doby pristupu k disku).

Pokud Vam jde o celkovy vykon systemu, kupte nizsi tridu znackoveho
serveru. Mel jsem tu cest s temi uplne obycejnymi servery  Compaq
a prekvapila me celkove svizna odezva. Tykalo se to asi hlavne disku,
takhle hezky to behalo az po prelozeni jadra s podporou chipsetu
ServerWorks nebo tak nejak. Pak jsem delal na dvouprocesorovem
IBM serveru s SCSI disky a tam to bylo jeste lepsi... :-)

Zaver - pro bezne uziti na CPU zas tolik nezalezi (pri stejne frekvenci).
Jde spise o ten "zbytek". Je to ovsem pouze muj nazor.

Zdr. OldFrog.

PS:

P4 beha adekvatne frekvenci - zadny velky prinos "nove architektury"
necekejte.