META: E-maily mimo zaměření konference

Oak oak.brno na seznam.cz
Středa Červen 18 01:26:42 CEST 2003

Dobrý den,

nechci se kriticky vyjadřovat k původnímu příspěvku, věcné připomínky už tu
jsou.

Napadá mě však, zda-li by nebylo mnohem účelnější rozdělit dále tuto
konferenci, neboť mi připadá až příliš (kontraproduktivně) frekventovaná.
Napadá mě rozdělení třeba na:
- linux na linux.cz (pouze desktopy)
- linux-servery na linux.cz (problematika sítí, serverů)
To by mohlo výrazně zkvalitnit i zpřehledenit konferenci, mnohem výrazněji,
než složité a řekl bych neobjektivní rozhodování o OT/neOT. Respektuje dvě
hlavní oblasti využití Linuxu.
Bylo by to mnohem rozumnější než oddělení jiných témat (narážím na PDA-Linux
diskuzi, která má /IMHO zbytečně/ téměř nulový provoz).

Zdraví,

Oak