META: E-maily mimo zaměření konference

Středa Červen 18 07:38:28 CEST 2003

On Thu, Jun 19, 2003 at 01:07:32AM +0200, Oak wrote:
> Dobrý den,
> nechci se kriticky vyjadřovat k původnímu příspěvku, věcné připomínky už tu jsou.
> Napadá mě však, zda-li by nebylo mnohem účelnější rozdělit dále tuto
> konferenci, neboť mi připadá až příliš (kontraproduktivně)
> frekventovaná. Napadá mě rozdělení třeba na:- linux na linux.cz (pouze
> desktopy)- linux-servery na linux.cz (problematika sítí, serverů)To by
> mohlo výrazně zkvalitnit i zpřehledenit konferenci, mnohem výrazněji,
> než složité a řekl bych neobjektivní rozhodování o OT/neOT. Respektuje
> [...]

Problem je v tom, ze se do ni (temer) nikdo neprihlasi a tudiz bude
mrtva a tudiz bude stejne vsechno jako dnes.

Duvody, proc to nefunguje, jsou asi tyto:

1) vetsina o tom nebude vedet
2) nadeje na odpoved je vetsi v konf. s trafficem
3) malo lidi bude chtit rozsirit svuj zaber o dalsi konferenci
4) trideni mailu uzivateli mezi vice konferenci je stejny problem,
   jako rozhodovani o OT, tj. je to hezka idea, ale utopie
   (sam spravne poznamenavate, ze odnoze jiz existuji, ale jsou mrtve)

BTW: zalamujte ve svem postovnim klientovi radky na 72 znaku

Je mozne, ze se nekomu nelibi, ze je nyni v konferenci "mnoho" mailu
denne, ale alespon to znamena, ze konference zije. Je jednoduche
proletnout ji 1x za den, vetsinu zprav smazat (a necist) a vybrat si jen
zajimave subjekty.

Je mozne, ze se nekomu nelibi, ze nektere thready expanduji nade vsechny
meze, ale jak jinak chcete zajistit tribeni nazoru? Jak jinak chcete
lepe resit rozdilne pohledy, ktere nutne vznikaji z duvodu samostane a
nezavisle existence kazdeho jedince (navic v rozdilnych lokalitach)?

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz