META: E-maily mimo zaměření konference

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Červen 18 11:13:21 CEST 2003

On Wed, Jun 18, 2003 at 07:38:28AM +0200, Milan Kerslager wrote:
> On Thu, Jun 19, 2003 at 01:07:32AM +0200, Oak wrote:

> Je mozne, ze se nekomu nelibi, ze je nyni v konferenci "mnoho" mailu
> denne, ale alespon to znamena, ze konference zije. Je jednoduche
> proletnout ji 1x za den, vetsinu zprav smazat (a necist) a vybrat si jen
> zajimave subjekty.

Když jsem třeba týden mimo mail a po návratu mám ve folderu 1600 mailů,
těžko v sobě nacházím sílu se tou hromadou probírat. Takže nakonec to
dopadne tak, že smažu všechno - včetně toho, co by mne zajímalo.

Můj osobní odhad je, že pouhým dodržováním Meta-FAQ by provoz mohl
klesnout asi tak na dvacet procent (možná méně), aniž by tím utrpěla
užitná hodnota diskustního listu, spíše naopak. Samozřejmě sem tam
nějaký off-topic nebo mnohokrát zodpovězený dotaz ulétne, ale tady
už to dávno překročilo všechny únosné meze. Na securityfocus.com
najdete varování, že bugtraq má poměrně velký provoz. Zkuste si ho
porovnat s linux na linux.cz.

                                                          Michal Kubeček