Jaky procesor?

Středa Červen 18 08:55:44 CEST 2003

On Wed, 18 Jun 2003, Jaroslav Lukesh wrote:

> Presne tak. Kdyz jsem instaloval RH7.x na serverovem HW, trvala instalace
> balicku assi 5 minut (z obou CD) - CPU pritom byl nejaky 350MHz, SCSI. Dtto
> na neserverovem stroji (IDE) s 1,5 Ghz cpu trva pres pul hodiny.

Tohle jsem taky nedavno zkousel, taky to trvalo strasne dlouho...
a pak se ukazalo, ze puvodni distribucni jadro se neodvazilo zapnout
na tom IDE DMA, coz znamenalo rozdil v prenosove rychlosti asi 1:10.

Duvod, ze se neodvazilo, zrejme spocival v tom, ze si ne uplne nerozumelo
s pouzitym cipsetem, nejspis si nebylo jiste, ze to neni jeden z tech
mnoha zkriplenych, kde to nefunguje. IDE je opravdu skvely vynalez.