ANNOUNCE: server pro up2date na www.linux.cz

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Červen 18 09:29:54 CEST 2003

> Wow!
>
> Super, diky :)

Připojuji se také k děkovnému táboru. Otestoval jsem korektní
způsob aktualizace balíčků na stroji, který je za FW.

Pokud bych tady mohl veřejně přidat nějaký feature request, tak bych
potřeboval k dokonalosti té služby ještě něco na způsob mailing listu, kam
by se zasílali/přeposílali ty upozornění od RH. Tím by ta služba byla
myslím plnohodnotnou náhradou free verze RHN.

R.V.