cbq je pomalej a shaper nejde převést do jádra

Stepan Burda stepan.burda na fermatacomp.cz
Středa Červen 18 11:26:34 CEST 2003

> 1 mbit/s?
> Nevim jak je to s jadrem 2.2 ale v 2.4 je v dokumentaci k shapeingu toto:
>
> -       Minimum shaping speed is currently about 9600 baud (it can only
> shape down to 1 byte per clock tick)
>
> -       Maximum is about 256K, it will go above this but get a bit blocky.
>
> Kvuli tomu jsem prechazel na CBQ. Mohl by jste mi toto nekdo uvest na
> pravou miru. Potreboval bych prave omezovat rychlost okolo 512Kbit/s az
> 1-2mbit/s

Oops, pisu do teto konference asi tak poprve :-) a ze same tremy jsem zapomnel
vlastne polozit otazku? Jak Vam to tedy ve vetsich rychlostech funguje,
nenarazil jste na nejake problemy?

> Diky
>
> Stepan Burda

Tel.         : +420-608 117 413
Email    : Mailto:Stepan.Burda na fermatacomp.cz
Internet  : www.fermatacomp.cz