Re: cbq je pomalej a shaper nejde převést do jádra

Jan Vyplašil vyplasil na ycnega.cz
Středa Červen 18 09:57:03 CEST 2003

Aha, musím to asi nainstalovat na vnitří síťovce, žejo? Sem si to právě
kdesi přečetl.
Nojo, ale to nijak nevyzkouším, když to bude na serveru, ke kterýmu
přistupuju přes ssh.
A ještě dotázek: Blokuje se to jen v jednoum směru? NEbo v obou?
Honza

> Hmm, tak to jsme na tom podobně. Musel jsem taky přejít na CBQ, protože
jsem zjistil, že shaper nakonec nejede. Právě zkouším to cbq, ale ani tak
nevím jestli mi to jede.
> NA serveru jsou dvě síťovky - jedna do netu a druhá do vnitřní sítě.
Potřebuju, aby tam šlo z NETu jen 512Kbit/s, udělal jsem to takto:

> DEVICE=eth0, 2Mbit, 200Kbit
> RATE=512Kbit
> WEIGHT=51Kbit
> PRIO=3
> RULE=X.X.X.X/32
>
> kde X.X.X.X je IP síťovky do NEtu (eth0). Přes ftpko jsem ale na tento
server poslal soubor 12683922 bytes, kterej se zkopíroval za 27 secs, což
512Kbit/s neodpovídá. Mám to špatně napsaný?