iptables a icq

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Středa Červen 18 09:46:58 CEST 2003

> ja som to poriesil dovolenim outgoing paketov na port
> 5190/tcp. Mam ale inak
> klasicky MDK 9.1 so Shorewallom 1.4.3a. Zriesilo mi to vsetky
> icq klienty vo
> firme, ci uz klasicky icq2002 alebo SIM.

ja som skusal uplne zhodit iptables a neslo to. potvora. ale ako tak
rozmyslam tak problem mohol byt inde, totiz stanice mali nastavene ako
default gw stary router, ten mal ako gw novy router, a na oboch bol
zapnuty masqurading. asi tam sa to niekde pobilo, ani pakety na port
53 mi nechceli prechadzat. funguje vam s tym povolenym 5190 aj icq chat
a file transfer? co si pamatam tak tiet vychytacky chceli pocuvat na
portoch tusim 2210-2220 a to ze pocuvaju vo vnutornej sieti im nie je
nic platne.. icq je celkovo dost prasacky protokol