iptables a icq

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Středa Červen 18 11:53:29 CEST 2003

ZHodenie iptables a nastavenie defaultnej access politiky moc nepomoze, ak sa
neforwarduju pakety v plnom zneni. Skuste poriesit ten router. ICQ chat a
file transfer mi nejde, jednak to moc nepotrebujeme a druhak to chcelo
pootvarat dost velke rozsahy portov, ale netusim, riesil som to davno.

M.

--
Martin Hudec

"In google non est, ergo non est."