Jaky procesor?

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Červen 18 10:19:16 CEST 2003

On Wed, Jun 18, 2003 at 09:58:47AM +0200, Kovar Jan wrote:

> Takze predpokladate, ze kdyz ma pisatel zkusenosti s nekolika desitkami
> pocitacu, tak musi uvest vsechny a nestaci vybrat dva typicke pripady?

 Ne. Jen si nejsem jist maji-li vsichni v teto OT debate zkusenosti s
 nekolika desitkami stroju provozovnych k presne stejnym ucelum v presne
 stejnem prostredi -- pripadne, ze nekdo z nich zkousel nejak sledovat co
 se deje pokud to prostredi meni apod. Treba u teploty bych to povazoval
 za celkem nutne pokud chce nekdo delat nejake zavery... U hodnoceni
 kvality to muze byt jeste slozitejsi - videl jsem jak postupne odeslo
 nekolik disku, monitoru nebo switchu stejne znacky a presto nelze
 tvrdit, ze ten produkt/znacka je spatna - mozna to byla jen spatna serie
 nebo to nekdo neopatrne dopravoval apod. Prave to, ze vetsinou nikdo
 nezohlednuje takove veci tak tyto debaty k nicemu nevedou...

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/