Jaky procesor?

Středa Červen 18 11:08:15 CEST 2003

On Wed, Jun 18, 2003 at 10:19:16AM +0200, Karel Zak wrote:
>  Ne. Jen si nejsem jist maji-li vsichni v teto OT debate zkusenosti s
>  nekolika desitkami stroju provozovnych k presne stejnym ucelum v presne
>  stejnem prostredi -- pripadne, ze nekdo z nich zkousel nejak sledovat co
>  se deje pokud to prostredi meni apod.
Ok, tak pridam predsa trocha informacii. Co-prevadzkujem linuxove desktopy a
servre, a asi 10 z nich su AMD (Athlon alebo Duron).

Su medzi nimi aj velmi vytazene servre, ktore su v prevadzke uz roky (UPS,
klimatizovana serverovna), aj "tiche" (vystlane, ventilatory s nizkymi
otackami) desktopy, ktore su v prevadzke tiez uz roky.

Najviac treba davat pozor pri zabudovavani, aby ste neodstiepili kus
procesora, a dat dam KVALITNY (to neznamena nevyhnutne drahy ani rychly)
ventilator. Vyhorel len jeden procesor, ked sa do.... ventilator. Pokazilo sa
nam niekolko dosiek MSI (z nicoho nic), a odvtedy pouzivame Elitegroup alebo
Epox (a 1 Asus).

Duron jednoznacne vedia v kategorii performance/price, a rychly Athlon zatial
zvladol vsetko, co bolo potrebne. Prorovnanie s Intelom poskytnut nemozem,
lebo ako som hovoril ich moc nepouzivam.

Dalsia vyhoda je kompatibilny slot, do toho isteho mozes dat aj stary duron aj
novy athlon, neviem ako to ma intel.

>     Karel
Bye,

                   Disc space - The final frontier.