Vracene maily

Mgr. Radoslav Findrik spravca na tir.sk
Středa Červen 18 14:01:01 CEST 2003

Kovar Jan wrote:
> Dobry den.
>
> Behem dneska mi doslo asi tak 40 mailu z domeny samba.sk, kde se mi vraceji
> prispevky, ktere jsem odeslal do konference linux.cz. Nahledem tam byly veci
> z ledna. Ucty postmaster na samba.sk ani root na samba.sk nefunguji. Jsem jediny
> postizeny nebo to dostal i nekdo jiny?

Asi nieste jediny. Mne sa tak isto vracaju stare prispevky odoslane na
linux na linux.cz a tiez pochadzaju akoze zo samba.sk Hladal som virus u
seba, ale zatial bezuspesne.

--
S pozdravom

Mgr. Radoslav Findrik
SLOVAGROTRANS a.s.
spravca na tir.sk, 0905 691 539
mob: +421 903 619 231
tel: +421 45 673 5260
fax: +421 45 673 5261
Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri
Okresného súdu v Banskej Bystrici, oddiel Sa, vložka č. 354/S

!POZOR! Prispevok nepresiel gramatickou korekciou. Nepohorsujte sa.