Vracene maily

Petr Janda janda na mendelu.cz
Středa Červen 18 14:03:48 CEST 2003

Jsem dalsi z rady postizenych - jsou to opravdu stare maily, ktere jsem
posilal do linux na linux.cz

Zatim mam jenom 2, ale to bude tim, ze jsem jich moc neposlal. Pokud se
to tak deje vsem, tak lituju aktivnejsi cleny konference.

Naopak tem, kteri si uzili nejakou flamewar to preju - jsem holt sycak.

--

Petr 'Prcek' Janda          janda'at'mendelu.cz

Software is like sex - it's better when it's free.