ANNOUNCE: server pro up2date na www.linux.cz

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Červen 18 15:38:21 CEST 2003

Radek Vybiral wrote:
: Pokud bych tady mohl veřejně přidat nějaký feature request, tak bych
: potřeboval k dokonalosti té služby ještě něco na způsob mailing listu, kam
: by se zasílali/přeposílali ty upozornění od RH. Tím by ta služba byla
: myslím plnohodnotnou náhradou free verze RHN.

	Ja ted nevim co presne mas na mysli, protoze RHN jsem nikdy nemel
ani zaplacenou, ani zaregistrovanou. Nicmene proc si nesubscribnout
redhat-watch-list, pripadne redhat-announce-list (nebo jaxetojmenuje)?

-Y.

--     I'm an "Oppenheimer", and I refuse to play politics with Linux.    --
--                                            --Linus Torvalds on LKML    --