META: E-maily mimo zaměření konference

Středa Červen 18 19:00:22 CEST 2003

On Wed, Jun 18, 2003 at 11:13:21AM +0200, Michal Kubecek wrote:

> Když jsem třeba týden mimo mail a po návratu mám ve folderu 1600 mailů,
> těžko v sobě nacházím sílu se tou hromadou probírat. Takže nakonec to
> dopadne tak, že smažu všechno - včetně toho, co by mne zajímalo.
>
> Můj osobní odhad je, že pouhým dodržováním Meta-FAQ by provoz mohl
> klesnout asi tak na dvacet procent (možná méně), aniž by tím utrpěla
> užitná hodnota diskustního listu, spíše naopak. Samozřejmě sem tam
> nějaký off-topic nebo mnohokrát zodpovězený dotaz ulétne, ale tady
> už to dávno překročilo všechny únosné meze. Na securityfocus.com
> [...]

No, jeste porad odebiram linux-kernel. Za dob extremniho provozu nebyl
problem 300 nebo 500 zprav denne. To tady asi nebude.

Nicmene prohlednout subjekty u 10000 zprav neni tak tezke (pokud klient
umi tridit thready) a nezabere to vic, nez 5 minut (spise bych rekl, ze
jsem s tim do 1 minuty hotov a zbydou mi 2-3 zajimave thready, ktere
stoji za to precist).

A pokud mate tenkou linku, pak muzete cist skrz Newsy.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz