pouziti ksymoops

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Čtvrtek Červen 19 09:28:58 CEST 2003

On Thu, 19 Jun 2003, Ladislav Vaiz wrote:

> Podobne veci se udajne (nemam osobne vyzkousene) dobre ladi user-mode
> linuxem. Ale predpokladam, ze s tim bude dost prace (instalace...)

Predevsim neni vubec jiste, pokud je to napriklad nejaky driver na USB
zarizeni, a podobne, ze to pod UML linuxem vubec bude fungovat - ne
vsechen driver hostu je (zatim) zevnitr UML videt.

Jinak pokud kernel po oopsu vytuhne tak, ze ani do logu ten oops nestihne
zapsat, pak skutecne asi nejjednodussi moznosti je, mate-li k dispozici
nekde pobliz jeste jiny stroj, chytit ten oops pres seriovou linku.

--
JiKos.