Vyuziti SGI O2

Jiri Brozovsky jiri.brozovsky na vsb.cz
Čtvrtek Červen 19 14:17:41 CEST 2003

Dobry den,

> Odkoupil jsem levne stanici SGI O2 vc. instalovaneho systemu Irix 6.3.
Gratuluji!
Mate ale malo rozsirenou verzi IRIXu (6.3 se davala jen na O2),
s tim mohou byt trochu potize (mene prelozenecho softwaru apod.).

> Nechci ji mit ale pouze jen jako exponat a rad bych tu masinku nejakym
> zpusobem zamestnal. Nemam ale s timto typem HW prazadne zkusenosti a moji
> ideou je nasazeni jako routeru apod.
Neni to trochu skoda? Grafickou pracovni stanici jako router?

> Je tu nekdo, kdo to pouziva(l) ve spojeni s PC na kterem bezi linux (v mem
Toto konkretne ne, ale SGI Indy tu mam bezne zapojene do site, akorat
to pouzivam prevazne jako workstation (s IRIXem). Jediny me znamy
problem je, ze IRIXovy dhcp se chova dost divne a je treba nastaveni
site vyeditovat/vyklikat rucne.

> pripade SuSE 8.0)? Vystacim si se spojenim krizenym UTP? Konfigurace je CPU
> 180 MHz MIPS R5000, 2GB SCSI a CDROM SCSI, sitovka, audio atd. Na inetu jsem
Jak je na tom s pameti? To IRIXu vadi vic, kdyz je ji malo (64MB by
obecne melo byt dost).
Procesor mate celkem slusny (az 300 MFLOPS - jako slabsi Pentium II),
grafiku rovnez (pozor - max. 1280x1024), disk Vam brzy bude maly.

> moc informaci nenasel s vyjimkou http://freesoftware.sgi.com kde je linuxovy
> soft prelozeny pro SGI.
http://www.sgizone.net
http://futuretech.mirror.vuurwerk.net/sgi.html
http://microcosmos.co.uk
http://www.orcawerks.com/sgi/

Jestli muzu radit NEDAVEJTE na to Linux ani NetBSD, spousta veci je tam
nepodporovanych, spis to nepojede nez pojede (NetBSD napr. nepodporuje
lokalni klavesnici, s grafikou budou potize u obou).

V principu je mozne spoustu softu pro Linux prelozit i pod IRIXem,
ovsem jsou i vyjimky (vetsinou to, co zrovna potrebujete, ze).
gcc chodi normalne,

Kdyby byl nejaky problem, klidne napiste, zkusim poradit (tady je
to mozna trochu O.T.).

Jiri Brozovsky

Ing. Jiří Brožovský

jirka na penguin.cz