Vyuziti SGI O2

skim skim na psi.cz
Úterý Červen 24 21:38:47 CEST 2003

Ahoj,

On Thu, Jun 19, 2003 at 02:17:41PM +0200, Jiri Brozovsky wrote:
> Neni to trochu skoda? Grafickou pracovni stanici jako router?
Je. :-)

> Toto konkretne ne, ale SGI Indy tu mam bezne zapojene do site, akorat
> to pouzivam prevazne jako workstation (s IRIXem). Jediny me znamy
> problem je, ze IRIXovy dhcp se chova dost divne a je treba nastaveni
> site vyeditovat/vyklikat rucne.
SGI Indy uz je podle mych informaci plne podporovan skoro ze vsim
vsudy. Krome grafiky, protoze nejsou specifikace.
Zatim je to v cvs na linux-mips.org.
Pripadne dalsi informace v mailing listu tam.

> Jestli muzu radit NEDAVEJTE na to Linux ani NetBSD, spousta veci je tam
> nepodporovanych, spis to nepojede nez pojede (NetBSD napr. nepodporuje
> lokalni klavesnici, s grafikou budou potize u obou).
Netbsd je dost nepodporovane, protoze se opisovalo s linuxu jeste v
dobe, kdy tam dost veci chybelo. Plus nejaky samostatny vyvoj
bokem, ktery ovsem dost stagnuje.

> V principu je mozne spoustu softu pro Linux prelozit i pod IRIXem,
> ovsem jsou i vyjimky (vetsinou to, co zrovna potrebujete, ze).
> gcc chodi normalne,
Souhlas.

K tomu samotnemu O2. Taky jsem jeden sehnal, asi ze stejneho zdroje,
ale jeste ho nemam.
Co jsem ptal, tak linux na tom je podporovan a pokud neco vazne, tak
se to dopise.
Problemy jsou hlavne s tema grafikama, kde to vazne a zatim asi bude
vaznout. S tim se zatim neda nic moc delat.

skim
  Michal "skim" Špaček         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na psi.cz
 jabber: skim na njs.netlab.cz     user: debian, TeX