Jaky procesor?

Radek dara na post.cz
Čtvrtek Červen 19 17:39:20 CEST 2003

Hi,
jen tak na okraj
pokud si nekdo vrazi PC do "specialniho" stolu pro PC tak se nedivim ze
to v panelaku neuchladi. Nejlepsi je zavrit vsechno do bedny a dat to
nekam nejlepe do rohu ... pak staci uz jen konvicka s vodou a muzete
varit kafe....

Nekdy je vyber procesoru jen na velmi subjektivnim nazoru "smontovatele"
stejne to musite vyladit a sladit..jinak tam muzete narvat to nej a
stejne vysledek nebude nic moc...