Jaky procesor?

M.Coufal coufal na senior.cz
Čtvrtek Červen 19 20:30:05 CEST 2003

Děkuji pánové za obsáhlou diskuzi nad daným tématem, ale záměrně jsem do
výběru nezahrnul AMD pro vysoké tepelné vyzařování / nechci na to téma
diskutovat ! /,  pouze intel. Ano, dalo by se říci PIII, celeron, P4 desktop
a XEON server, / i když vidím v některých aplikací i pro XEON v desktopu
prostor /,  ale z celé diskuze měl vyplynout závěr, že při použití
kvalitního, výkoného a rychlého MB,HDD a RAM nejlépe
NEUPRAVENÁ=NEPŘEKOMPILOVANÁ distribuce poběží na procesoru PIII - P4 -
Celeron - XEON. Tedy asi takle, koupím RAM, distribuci,HDD,VGA,MB a CPU
vyhodnocené dle vašich rad  a výsledkem má být maximální výpočetní výkon.

Coufal

"M.Coufal" <coufal na senior.cz> píše v diskusním příspěvku
news:bcnpt1$28g5$1 na news.vol.cz...