uClibc + Busybox problem

Marek Bražina brazina na debian.cz
Čtvrtek Červen 19 23:22:41 CEST 2003

Dobry den,

vyvijim specialni embedded distribuci linuxu postavenou
na uClibc a Busyboxu.. Pokud jsem pouzival uClibc verzi
0.9.14, vsechno behalo podle mych predstav. Potom jsem
chtel do distribuce zaclenit dropbear ssh server, ten
vsak vyzaduje uClibc verzi minimalne 0.9.17.

Vsechno jsem tedy prekompiloval s touto verzi, a od te
doby uz nebezi nic..

pri kompilacich to zadne chyby nevypisuje, ale kdyz chci
napr. jen udelat chroot do vyvojoveho stromu:

chroot /mnt/flash /bin/sh

jedine co dostanu je segmentation fault, nebo se mi jeste
povedlo dostat /bin/sh cannot execute: no such file..
i kdyz tam byl /bin/sh vytvoreny jako symlink na busybox..

z tohoto duvodu ta distribuce ani nenabootuje, protoze v
momente kdy chce spustit init, ten je taky z busyboxu,
dostane segmentation fault..

zkousel jsem i jine verze uClibc, protoze tam vidim
nejpravdepodobnejsi problem, ale s zadnou se nepodaril
nejaky krok dopredu..

zkousel jsem kompilovat busybox i staticky, ale taky nic..

v konfiguraci uClibc mam jako SHARED_LIB_LOADER_PATH=/lib

Napada nekoho v cem presne je zadhel ?

Predem diky
M.Brazina