uClibc + Busybox problem

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Čtvrtek Červen 19 23:56:30 CEST 2003

>vyvijim specialni embedded distribuci linuxu postavenou
>na uClibc a Busyboxu.. Pokud jsem pouzival uClibc verzi
>0.9.14, vsechno behalo podle mych predstav. Potom jsem
>chtel do distribuce zaclenit dropbear ssh server, ten
>vsak vyzaduje uClibc verzi minimalne 0.9.17.
>
>Vsechno jsem tedy prekompiloval s touto verzi, a od te
>doby uz nebezi nic..
>
>pri kompilacich to zadne chyby nevypisuje, ale kdyz chci
>napr. jen udelat chroot do vyvojoveho stromu:
>
>chroot /mnt/flash /bin/sh
>
>jedine co dostanu je segmentation fault, nebo se mi jeste
> [...]

Zasadnim pomocnikem jest staticky zkompilovany "strace". Najde 99% potizi
specielne ve Vasem pripade.

Pisete "/bin/sh cannot execute: no such file.." Pravdepodobne nemuze
najit uclibc
knihovnu ve spravne verzi (vlastni loader z uClibC, takze nenapise ani
to, ze nemuze
najit knihovnu).

Jakou uClibc verzi pouzivate? Verze 0.9.19 je prelomova a je binarne
nekompatibilni
se starsimi. Je treba tudiz prelozit _uplne_ vse. Tj. samotnou uClibC a
vsechny
programy a vsechny dalsi knihovny. Preklad je vhodne provest v
devel-rootfs systemu
spravne verze (tj. s uClibC 0.9.19), ktery je ke stazeni
http://www.uclibc.org/.

Asi pomuze, pokud popisete, jakym presne zpusobem jste povysoval uClibC.
V systemu
mate asi zmatek ve verzich uClibc. Prekladate na systemu s glibc nebo s
uClibC?

Hodne trpelivosti preje
OldFrog.

PS1:
"SHARED_LIB_LOADER_PATH=/lib" - to neznam. Me stacilo vzdy
"LD_LIBRARY_PATH=/usr/local/lib:/usr/local/ssl/lib/:/usr/lib:/lib:".

PS2:
Pokud budete mit potize, klidne se mi ozvete na ondranemecek na volny.cz
Pro i386 platformu jsem prelozil pod uClibC 0.9.19 nasledujici:

at-3.1.8-i586-shared-uC.tar.gz
axel-1.0a-i586-shared-uC.tar.gz
bash-2.05b-i586-shared-uC.tar.gz
bind-9.2.2-i586-shared-uC.tar.gz
BRCFG-i586-shared-uC.tar.gz
bridge-utils-0.9.6-i586-shared-uC.tar.gz
busybox-0.60.5-i586-shared-uC.tgz
bzip2-1.0.2-i586-shared-uC.tar.gz
cron-3.0.1-i586-shared-uC.tar.gz
dhcpcd-1.3.22-pl4-i586-shared-uC.tar.gz
dhcp-3.0pl2-i586-shared-uC.tar.gz
e2fsprogs-1.32-i586-shared-uC.tar.gz
hdparm-5.3-i586-shared-uC.tar.gz
hostap-i586-shared-uC.tar.gz
hostap-0.0.3-i586-shared-uC.tar.gz
iproute2-i586-shared-uC.tar.gz
iptables-1.2.8-i586-shared-uC.tar.gz
iptraf-2.7.0-i586-shared-uC.tar.gz
iputils-i586-shared-uC.tar.gz
kismet-2.8.1-i586-static.tar.gz
knocker-0.7.1-i586-shared-uC.tar.gz
lilo-22.5.1-i586-shared-uC.tar.gz
linux-2.4.21-rc1-gw-i586-static-uC.tar.gz
linux-2.4.21-rc6-gw-i586-static-uC.tar.gz
makedev-1.4-noarch-static.tgz
modutils-2.4.25-i586-shared-uC.tar.gz
ncurses-5.3-i586-shared-uC.tar.gz
net-tools-1.60-i586-shared-uC.tar.gz