META: E-maily mimo zaměření konference

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Pátek Červen 20 01:15:08 CEST 2003

On Tue, Jun 17, 2003 at 06:13:27PM +0200, Pavel Janík wrote:

> [ Tento email není určen k diskusi v linux na linux.cz, proto prosím
>   odpovídejte do talk na linux.cz, máte-li zájem o zavedení nebo odmítnutí
>   těchto opatření nebo k jejich úpravě. Prosím diskutujme věcně. Netrávil

Nepřipadá mi logické bavit se o konferenci linux na linux.cz v jiné
konferenci, proto odpovídám sem.

> v rámci zkvalitnění diskuse v primárním komunikačním kanálu české linuxové
> komunity navrhuji následující opatření proti e-mailům mimo téma konference
> linux na linux.cz (toto opatření se netýká opakovaných komerčních emailů
> a jiných porušení pravidel této konference, ale je možné je řešit
> principiálně naprosto stejně).

Konference linux na linux.cz již dávno nevypadá jako primární komunikační
kanál české linuxové komunity. Vypadá spíš jako primární komunikační kanál
o věcech, které se okrajově týkají Linuxu, a primární komunikační kanál
pro flamy. A z toho je mi smutno. :-(

Souhlasím se všemi návrhy, které zde Pavel přednesl. Této konferenci to
může jen prospět, protože s množstvím příspěvků, které sem vůbec nepatří,
se stává tato konference pomalu ale jistě nepoužitelnou. Byl bych rád, aby
se tato konference používala k takovým účelům, ke kterým byla vytvořena.
Konference má poměrně dobré Meta-FAQ. Jediným problémem je téměř nulové
vynucování dodržování pravidel v něm definovaných. Nastolením pravidel,
které Pavel navrhuje, by se to mohlo změnit.

Co je potřeba učinit pro to, aby tato pravidla vstoupila v platnost
a nezapadla v zapomění?

> Pavel Janík

BTW tímto zdravím Yenyu, kterého jsme s kolegou viděli, když jsme dnes
obědvali na Severce a bavili se právě o těchto pravidlech, ale nemohli
jsme ho pozdravit, protože šel po chodníku na opačné straně silnice
a nechtělo se nám pokřikovat přes ulici :-) Proto ho zdravím teď, když nad
těmito pravidly opět přemýšlím. :-)

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://nlp.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"MS is a lot better at making money than it is at making good operating
systems."       -- Linus Torvalds