Vyuziti SGI O2

Josef Vogeltanz josef.vogeltanz na skoda.cz
Pátek Červen 20 06:35:52 CEST 2003

Dekuji vsem za poskytnute informace. Pro informaci jeste doplnim, ze ten
"kyslik" ma 64 MB RAM.
Chci cely system zachovat v puvodnim stavu vc. systemu, takze to vypada, ze
se spis budu snazit provozovat sw zkompilovany pro irix6.3 nebo se snazit o
vlastni preklady.
Pokud jde o tu degradaci na router, byla to jen jedna z veci ktera me pri
psani dotazu napadla. Spise to dopadne tak, ze jen proste zustane pripojenen
na "HomeNet" jako druhy.
V priloze posilam zdroj, odkud jsem jej ziskal (slouzili puvodne u nas v
konstrukci). K tomu jen poznamenam, ze z duvodu specificnosti HW i SW se
odprodaly jen dva a me to stalo ve finale pouhy tisic.
Officialni nabidka byla
zde:http://www.unixshop.cz/index.php?kod=&page=inzerce&iidk=50&extra=

 <<SGI likvidace.txt>>

Josef Vogeltanz - Technologicky rozvoj
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420 378 136 533;  mob.:+420604118307
mailto:josef.vogeltanz na skoda.cz