Update SLES 7

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pátek Červen 20 09:42:42 CEST 2003

Dobry den.

Pokousim se updatovat Suse Linux Enterprise Server 7. Hledal jsem neco jako
up2date u Redhatu. Nasel jsem software Fou4s (Fast Online Update 4 Suse).
Bohuzel mi ale nefunguje.

ivana:~ # fou4s -u

WARNING: You are using an FTP server and ftp_proxy is set. Fou4s
can't use the proxy, because wget makes some trouble with FTP over
a proxy.

No such directory `pub/suse/i386/update/SuSE-SLES/7.0/patches'.

unlink: No such file or directory

Kdyz se podivam na ftp, tak tam skutecne adresar SuSE-SLES neni. Neni tam
zadny adresar pro SLES. Muzete nekdo poradit, jak updatovat SLES? Vyzkousel
jsem postupne vsechny servery, ktere fou4s nabizi. Bez uspechu.
Pokud to nekdo resi jinym SW, ktery mu funguje, budu vdecny za odkaz nebo
jakekoliv informace, ktere pomuzou.

Abych predesel zbytecnym otazkam a odpovedim. Tou zapnutou proxy to neni a
vypnout nejde, jinak to hlasi chybu. Zkouseli jsme i http pripojeni, ale
nepomohlo. V fou4s.conf mame nastavene jmeno a heslo pro registrovaneho
uzivatele. Ale pokud se s tim jmenem a heslem pokusim pripojit na
ftp.suse.com tak stejne vraci "anonymous access only".
ftp.hilton.rwth-aachen.de zase oznami spatne jmeno/heslo.

Diky za pomoc.

TNX