Re: META: E-maily mimo zam ěření konference

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Červen 20 09:51:12 CEST 2003

> Jinak se muzeme vratit k tomu modelu, co jsem kdysi napul zertem
> navrhoval, ze kazdy ucastnik konference bude mit nejake skore S, jehoz
> inicialni hodnota bude 0 a budou se mu posilat jen dopisy od lidi, co maji
> skore >= S - delta. Za prospesne ciny, napr. vecne odpovedi na (rozumne)
> dotazy, by se skore zvysovalo, za prohresky, napr. offtopicy a flamy,
> by se snizovalo.

Zajimavy napad.

> (Mimochodem by to melo tu vyhodu proti blacklistum,
> ktere lze pomerne dobre obchazet zmenou identity (napr. emailove adresy),
> a totiz, ze vymena identity by nevyhnutelne znamenala vynulovani skore.)

Tenhle argument mi pripada stejne nesmyslny jako snaha odstranit
korupci u dopravni policie bezhotovostnim placenim pokut
(Otazka: "Pane ridici, chcete slozenku na tisic nebo se
dohodneme a date mi 500 do kapsy ?").

Pri takto nastavenych pravidlech se bud zabrani zapojeni novacku
(pokud bude pozadovane skore > 0) a z konference b se stal
"elitni klub". Nebo by se stanovil pozadavek na skore >= 0, ale
pak by se "hrisnik" se zapornym skore mohl prihlasit pod jinou
identitou z jine e-mailove adresy, dostal by ciste (nulove)
skore a mohl by prudit nanovo ...

Nebo jak to vlastne bylo mysleno ?!?

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz