META: E-maily mimo zaměření konference

Pátek Červen 20 09:34:08 CEST 2003

On Wed, 18 Jun 2003, Milan Kerslager wrote:

> Nicmene prohlednout subjekty u 10000 zprav neni tak tezke (pokud klient
> umi tridit thready) a nezabere to vic, nez 5 minut (spise bych rekl, ze
> jsem s tim do 1 minuty hotov a zbydou mi 2-3 zajimave thready, ktere
> stoji za to precist).

Hlavne lidi, co chteji na sve dotazy dostat nejake odpovedi, by meli
zvazit, zda je zadouci, aby se lidi, co na ty dotazy znaji odpovedi,
masove a trvale prepinali do vyse popsaneho modu, pripadne jineho, ktery
ale take ve svem dusledku znamena, ze vetsinu provozu na konferenci
srdecne ignoruji.

Jinak se muzeme vratit k tomu modelu, co jsem kdysi napul zertem
navrhoval, ze kazdy ucastnik konference bude mit nejake skore S, jehoz
inicialni hodnota bude 0 a budou se mu posilat jen dopisy od lidi, co maji
skore >= S - delta. Za prospesne ciny, napr. vecne odpovedi na (rozumne)
dotazy, by se skore zvysovalo, za prohresky, napr. offtopicy a flamy,
by se snizovalo. (Mimochodem by to melo tu vyhodu proti blacklistum,
ktere lze pomerne dobre obchazet zmenou identity (napr. emailove adresy),
a totiz, ze vymena identity by nevyhnutelne znamenala vynulovani skore.)