RE: META: E-maily mimo zaměření konference

Ing. Pavel Janousek pajasoft na fonet.cz
Pátek Červen 20 10:05:54 CEST 2003

	Tomuto rozumim a osobne by se mi to libilo - jenze to zase
resime elitarstvi a v principu jde o to same jako o rozdeleni dle
"znalost/dovednosti" na beginner, advance, expert ci jine...

	Zacatecnik se nema sanci v relativne kratke dobe - kdy ma
problem - dostat do high society... A je otazka, zda-li je vule komunity
resit problemy, treba i zakladni a neodradit noveho fandu (ten tezko ma
nejaky zebricek pro sve problemy, treba ani nevi, kde hledat!), ci resit
specificke problemy vyssiho charakteru, ale pak bude rozsah komunity
stagnovat. Ze sveho sobeckeho pohledu bych samozrejme byl pro druhou
(specialni problematika) kategorii, ale v konecnem dusledku bych na tom
byl tratny (nejen komercne)...