META: E-maily mimo zaměření konference

robert na v0jta.net robert na v0jta.net
Pátek Červen 20 10:14:07 CEST 2003

> 	Tomuto rozumim a osobne by se mi to libilo - jenze to zase
> resime elitarstvi a v principu jde o to same jako o rozdeleni dle
> "znalost/dovednosti" na beginner, advance, expert ci jine...
>
> 	Zacatecnik se nema sanci v relativne kratke dobe - kdy ma
> problem - dostat do high society... A je otazka, zda-li je vule komunity
> resit problemy, treba i zakladni a neodradit noveho fandu (ten tezko ma
> nejaky zebricek pro sve problemy, treba ani nevi, kde hledat!), ci resit
> specificke problemy vyssiho charakteru, ale pak bude rozsah komunity
> [...]

  Nema, to je sice pravda, ale idea je takovato ...

  - prihlasi se novy clovek, skore 0
  - v "low society" je nekolik lidi, skore treba 2 (ctou i 0)
  - lide s S 2 se snazi odpovidat tem co maji 0 aby se dostali vyse
  - ten co ziska rady a ma S 0, se stava fundovanejsim, je schopen radit
    a zacina postupovat vyse
  - ten co mel S 2 se diky svym radam dostal vyse a muze byt v "HS"
  - atd.

  ... kazdy kdo bude mit male skore bude motivovan k tomu, aby odpovidal
i na "velmi jednoduche" dotazy, protoze pak na ne nebude muset
odpovidat. Je to dokolecka a vsem to umozni byt tam kde chteji byt.
  Kdo nebude mrsit konferenci OT, flamy, pujde nahoru take (mesicni
bonusy za slusne chovani, ...).

  System je to celkem "slozity", ale neprimo donuti lidi chovat se tak
jak by meli ...

--
  .''`.
 : :' :     Robert Vojta  robert na v0jta.net, http://www.v0jta.net