META: E-maily mimo zaměření konference

Ondrej Koala Vacha koala na vju.cz
Pátek Červen 20 10:09:28 CEST 2003

On Fri, 20 Jun 2003, Pavel Kankovsky wrote:

> skore >= S - delta. Za prospesne ciny, napr. vecne odpovedi na (rozumne)
> dotazy, by se skore zvysovalo, za prohresky, napr. offtopicy a flamy,

Narazi to na stejny problem, a to je subjektivni hodnoceni toho, co je a
nebo neni neni offtopic nebo flame. Mimochodem, flame se nikdy nestane
flamem, pokud "nepriklada" vice prispevatelu, v tom ma Martin Mares
pravdu, ze je ochota prispivat na takoveto prispevky.

Nejlepsi reseni subjektivnosti by bylo, kdyby si kazdy mohl rozhodovat
o tom co je nebo neni off-topic atd. sam pro sebe vytvarenim osobnich
blacklistu. Narazi to vsak na problem, ze se tezko konferuje v nejakem
threadu, kde odpovedi casti ucastniku mi nechodi (jsou z drivejska na mem
blaclistu), zatimco moje jim chodi.

--
Ondrej Koala Vacha