Re: META: E-maily mimo zaměření konference

Ondrej Koala Vacha koala na vju.cz
Neděle Červen 22 20:11:09 CEST 2003

On Sun, 22 Jun 2003, Pavel Kankovsky wrote:

> pripadne napise odpoved. Osobne povazuji za *nebetycnou drzost* chtit po
> ostatnich, aby mi venovali rekneme 20 minut sveho casu, bez toho, abych
> nejmene tolik nejdriv venoval reseni sveho problemu sam!

Nevidel bych to tak ostre. Nikdo, kdo polozi dotaz, prece nema nic
jisteho. On se pta, ale zalezi na jednom kazdem, kolik casu je ochoten
venovat. Tazatel muze uvazovat i tak - treba se najde nekdo, kdo odpoved
vysype z rukavu, protoze je v tom problemu guru. Jiste, muze byt, ze i nad
odpovedi nekomu jinemu stravim 20 a vice minut - ale to je pak temer jiste proto,
ze me problem zaujal a povazuji ho za prinosny i pro sebe, nebo chci
sobe i ostatnim dokazat, jak jsem dobry.:) Cista charita neboli dobry
skutek/modre okenko by byl cas na odpoved, kterou musim nastudovat a vubec
me to nebavi.

Jsem v konferenci, kde se lide ptaji. To by me nemelo prekvapovat. Ale
zalezi na mne, jestli a jak moc jim chci odpovidat.

--
Ondrej Koala Vacha