META: E-maily mimo zaměření konference

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Pátek Červen 20 12:49:43 CEST 2003

Ahoj,

On Fri June 20 2003 08:37, Aben Siatris wrote:
> je vyborny system, dokonca si dokazem predstavit to tak, ze by sa nejaky
> BFU so skore 0 spytal systemom "pomoooooooc nejdeme mi myyyyys!".
> hmm... pre guru asi tazko riesitelny dotaz, ale ked sa toho chyti niekto
> so skore 2 a dostane z neho viac informacii, ako sa to chova, co robil,
> "mas mys vobec zapojenu?" sa moze prispevku radiace so skore 2
> chytit niekto s vyssim skore a pokracovat fundovanejsie.

Vobec to nie je dobry system, vznikne delenie na kasty. Ja sice uvidim tu
reakciu so skore 2, ktory reaguje na iny prispevok s nizsim skore, ktory ja
nevidim. Avsak clovek s reakciou 2 moze opomenut nejaky drobny detail, ktory
je spomenuty v prispevku 0. Drobny detail, ktory je v konecnom dosledku
dolezity.

> ono to tak prirodzene uz teraz funguje, pokial niekto ma zaujimavy problem
> a dokaze ho vobec podrobnejsie specifikovat.

Ja mozem byt nadupany guru na zalezitosti okolo IP accountingu, ale mozem byt
lama lamovita na zalezitosti okolo podpory Bluetoothu v kerneli. Napisem
otazku okolo nejakej, z pohladu guru s modrym zubom, nicotnej zaciatocnickej
zalezitosti, a ludia ma tu zdrbu, ze co to sem pisem, ze nemam dostatocne
informacie etc. Ale ked som v dacom zaciatocnik, tak jak mozem vediet, co je
dolezite a co nie. Nie som predsa vestirna delfska, ze. Hm. Kazdy sa skratka
vyzna v dacom inom. Ak by sem mali pisat iba vsevedkovia, tak konfera strati
zmysel.

--
Martin Hudec

"In google non est, ergo non est."