META: E-maily mimo zaměření konference

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pátek Červen 20 10:37:33 CEST 2003

Dňa Pi 20. Jún 2003 10:14 ste napísali:

>   Nema, to je sice pravda, ale idea je takovato ...
>
>   - prihlasi se novy clovek, skore 0
>   - v "low society" je nekolik lidi, skore treba 2 (ctou i 0)
>   - lide s S 2 se snazi odpovidat tem co maji 0 aby se dostali vyse
>   - ten co ziska rady a ma S 0, se stava fundovanejsim, je schopen radit
>     a zacina postupovat vyse
>   - ten co mel S 2 se diky svym radam dostal vyse a muze byt v "HS"
>   - atd.
je vyborny system, dokonca si dokazem predstavit to tak, ze by sa nejaky
BFU so skore 0 spytal systemom "pomoooooooc nejdeme mi myyyyys!".
hmm... pre guru asi tazko riesitelny dotaz, ale ked sa toho chyti niekto
so skore 2 a dostane z neho viac informacii, ako sa to chova, co robil,
"mas mys vobec zapojenu?" sa moze prispevku radiace so skore 2
chytit niekto s vyssim skore a pokracovat fundovanejsie.

ono to tak prirodzene uz teraz funguje, pokial niekto ma zaujimavy problem
a dokaze ho vobec podrobnejsie specifikovat.