automagické rozbalování sbalených souborů

Matej Cepl cepl na surfbest.net
Pátek Červen 20 06:34:45 CEST 2003

Dobrý den,

za dávných časů brontosaurů a přešliček, kdy jsem používal KDE 1.1.9
(ještě doma v Praze) jsem se velice radoval nad tím, že při kliknutí
v KDE na soubor, který byl zagzipován nebo bzip2ován, kfm takový soubor
tiše rozbalil a asociovanému programu (většinou kdvi nebo kghostview --
teď bych měl raději xdvi a gv [od minulosti spějme zpátky]) podstrčil
rozbalený dokument v /tmp. Bohužel, zdá se že tato krásná dovednost
zmizela s KDE 2.* a teď se při kliknutí na zbalený soubor dostanu do
protivného karc, který se mi vůbec nelíbí. Nevíte někdo, prosím, jak
dosáhnout původního chování s KDE 2.2.2 na Debianu/woody (to druhé
nevím, jestli je podstané)?

   Děkuji,

      Matěj Cepl

--
Matej Cepl,
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC