POMOC! df ukazuje 0 volneho mista i kdyz jsem smazal nekolik desitek MB

Sobota Červen 21 23:44:28 CEST 2003

On Fri, 20 Jun 2003, Michal Kubecek wrote:

> Na to vám může odpovědět jediný člověk: vy.

Vskutku zalezi na konkretni situaci. Hlubsi smysl ma toto rezervovane
misto na svazcich, kde si vzajemne konkuruji obycejni uzivatele (pripadne
neprivilegovani systemovi uzivatele) a nejake dulezite procesy bezici pod
rootem (napr. syslogd), u kterych je zadouci, aby bylo pripadne naruseni
funkcnosti z duvodu nedostatku prostoru trochu oddaleno, aby byl nejaky
prostor pro intervenci ze strany spravce.