POMOC! df ukazuje 0 volneho mista i kdyz jsem smazal nekolik desitek MB

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Červen 20 11:42:43 CEST 2003

On Thu, 19 Jun 2003, Martin Povolný wrote:

> ext2/3 cast mista na disku rezervuje pro roota (znepristupnuje beznym
> uzivatelum)

Take je vhodne zminit, ze kdyz zrusite soubor, ktery ma otevreny nejaky
jiny proces, tak tento soubor fyzicky zabira misto na disku do te doby,
nez ho posledni proces uzavre - i kdyz Vy uz ten soubor nevidite, o jeho
datech kernel stale vi, drzi je, a stale zabiraji misto. Uvolni se az s
poslednim close() na tento soubor.

--
JiKos.