POMOC! df ukazuje 0 volneho mista i kdyz jsem smazal nekolik desitek MB

Martin Povolný xpovolny na aurora.fi.muni.cz
Pátek Červen 20 01:17:26 CEST 2003

Dne: Thu, Jun 19, 2003 at 02:28:09PM -0700, Matej Cepl napsal:
> Dobry den, mam tady Debian/woody, kernel 2.4.20, vsechny filesystemy
> zk--ilo. Sice jsem byl schopen spustit textovy editor z OO, ale df
> zacal ukazovat, ze mam 0 bytu v rootu. Smazal jsem nekolik souboru
> (odinstaloval koffice a nekolik desitek MB .deb balicku jsem presunul

ext2/3 cast mista na disku rezervuje pro roota (znepristupnuje beznym
uzivatelum)

`man tune2fs`

--
Martin Povolný, xpovolny na fi.muni.cz, http://www.fi.muni.cz/~xpovolny