Update SLES 7

Petr Kania kania na suse.cz
Pátek Červen 20 11:43:00 CEST 2003

Dobry den,

u produktů jako SLES, SLOX, SLD se update provádí prostřednictvím YOU
(YaST online Update) z Maintenance Webu (http://support.suse.de/psdb/).
K tomu je potřeba mít registrační číslo a registrací získat heslo.
Registrační číslo pak slouží jako login.
Na FTP serveru ftp.suse.com ani na žádném z jeho mirrorů se updaty pro
SLES nenacházejí.

--

Best Regards / S pozdravem,

Petr Kania
Production and sales manager / Vedouci oddeleni produkce a prodeje
SuSE CR, s.r.o.                  e-mail: petr.kania na suse.cz
Drahobejlova 27                  tel: +420 2 96 54 23 73
190 00 Prague 9                  fax: +420 2 96 54 23 74
Czech Republic                   http://www.suse.cz