Po přeložení jadérka mi nevypíná stroj

Vaclav Hosek vhosek na volny.cz
Pátek Červen 20 11:52:23 CEST 2003

Prosím o pomoc
Protože síťovka, kterou mám ve stroji mi nefunguje pod jádrem 2.4.3-20,
které jsem si nainstaloval spolu s RH7.2, rozhodl jsem se přeložit si
novější, až úplně nejnovější. Asi jsem ale kdesi cosi zvrzal, či špatně
přepnul a když vypínám, mašina zůstane běžet, ačkoliv v originální
instalaci v pohodě zhasla. Nezáleží vůbec na tom, které jádro přeložím,
nevypne žádné, dokonce ani přeložené původní 2.4.3 (nyní mám 2.4.21),
jen originální vmlinuz. Stroj je PIII/1800 na MSI.
vypínám příkazem shutdown -h "now" a dostanu následující na konci výpisu:

v případě, že systém vypne:

Halting system...
stopping all md devices
Power down.
             > no a potom konec

v případě, že systém nevypne:

Halting system...
flushing ide devices: hda hdc
Power down.
             > no a potom musím zmáčknout knoflík

Prosím o pomoc, kdo dokážete říci.

A ještě jedna otázka, když vypnu podporu pro symetric multiprocesing,
jádro se vůbec nezkompiluje, nevíte někdo proč. Překlad zhasne asi v
desetině.

Díky všem.
Vašek