Po přeložení jadérka mi nevypíná stroj

Petr Balas petr-news na balas.cz
Pátek Červen 20 12:47:00 CEST 2003

Vaclav Hosek wrote:

> Prosím o pomoc
> Protože síťovka, kterou mám ve stroji mi nefunguje pod jádrem 2.4.3-20,
> které jsem si nainstaloval spolu s RH7.2, rozhodl jsem se přeložit si
> novější, až úplně nejnovější. Asi jsem ale kdesi cosi zvrzal, či špatně
> přepnul a když vypínám, mašina zůstane běžet, ačkoliv v originální
> instalaci v pohodě zhasla. Nezáleží vůbec na tom, které jádro přeložím,
> nevypne žádné, dokonce ani přeložené původní 2.4.3 (nyní mám 2.4.21),
> jen originální vmlinuz. Stroj je PIII/1800 na MSI.
> vypínám příkazem shutdown -h "now" a dostanu následující na konci výpisu:

> [...]

Mate prelozenou podporu APM? Obcas je potreba zapnout realmode shutdown
u APM. BTW APM a SMP nejde moc dohromady a prave okolo shutdown byly
problemy.

> A ještě jedna otázka, když vypnu podporu pro symetric multiprocesing,
> jádro se vůbec nezkompiluje, nevíte někdo proč. Překlad zhasne asi v
> desetině.

Je potreba vymazat vsechny drive prelozene soubory. Ja to resil prez
zazalohovani .config a make mrproper ale nejspis by stacilo i jen
nake clean.

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)