Automaticky update pri commite v CVS

Peter Hanusiak peter na hanusiak.sk
Pátek Červen 20 16:09:51 CEST 2003

On Fri, Jun 20, 2003 at 04:08:43PM +0200, Petr Stehlik wrote:

> tak prece.
:-)

> preco bysme to nevyriesili? Rikam, zkuste dat vsechny jako binarni, pak
> snad prestane CRLF prasit. Anebo lepsiho klienta pro Win, ktery si to
> necha vysvetlit.
Ved prave toho klienta nepoznam :-(

> Idealni by ovsem bylo zacit pouzivat CVS tak, jak bylo mysleno ;-)
To nejde. Uz som to napisal.

> A pokud potrebujete zaroven data pristupna i pro lidi, co s CVS neumeji,
> tak to by slo mozna treba tak, ze po commitu by se cvs updatoval ten
> samba sdileny adresar, ale CVS odbornici by pracovali na svych vlastnich
> pracovnich adresarich.
A o toto sa snazim. Chcem aby sa zdialeny adresar automaticky updatoval.
skript som uz napisal a sekne sa to na tom, ze commit este neskoncil a
uz ide update. Cize jeden este neuvolnil lock a druhy ho ziada. Deadlock.
Skuste sa pozriet na ten skript a ak Vas nieco napadne, prosim nenechajte
si to pre seba :-)

--
Peter "Hanus" Hanusiak
E-mail: peter na hanusiak.sk