Automaticky update pri commite v CVS

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Červen 20 16:25:49 CEST 2003

On Pá, 2003-06-20 at 16:09, Peter Hanusiak wrote:
> A o toto sa snazim. Chcem aby sa zdialeny adresar automaticky updatoval.
> skript som uz napisal a sekne sa to na tom, ze commit este neskoncil a
> uz ide update. Cize jeden este neuvolnil lock a druhy ho ziada. Deadlock.

update si zada lock?

> Skuste sa pozriet na ten skript a ak Vas nieco napadne, prosim nenechajte
> si to pre seba :-)

ja jsem ten puvodni mail ihned smazal a do historie listu se mi nechce,
ale mam za to, ze puvodne jste chtel commit behem commitu, ne update
behem commitu (sorry jestli ma pamet opet zklamala).

A od pasu: pokud update behem commitu z jakehokoliv duvodu nejde, tak
bych navrhoval napr. cvs update v cronu. Treba kazdych 30 sekund, nebo i
casteji? At ten server taky neco dela! :-))

Petr