Squid a transparenti proxy

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Pátek Červen 20 19:35:11 CEST 2003

> jednoduche.
> Prosim, uz konecne pochop, ze pouzitie transparentneho proxy servra
> NEVYLUCUJE, ze sa bude zaroven pouzivat aj ako netransparentny.

Nu ano, to se nevylucuje, ja jsem nic takoveho snad netvrdil, omlouvam
se, pokud to tak nekdo pochopil. Me by pro me ucely pripadala takova
dvojita konfigurace mirne nadbytecna, ale dokazu pochopit, ze to nekdo
vcelku rozumne vyuzije.

> Zosumarizovane: myslim ze nikto tu netvrdi, ze pouzivat squid v
> netransparentnom mode je zle, len, ze je to eventuelne nedostatocne.

OK, myslim, ze je vsem vsechno dostatecne jasne ...

 	Zdenek Prchal