Detekce příčiny tuhnutí (od TV?)

Oak oak.brno na seznam.cz
Sobota Červen 21 02:46:38 CEST 2003

Dobrý den,

mám problém, po updatu mi tuhne počítač, cca 1x denně. A to naprosto náhodně,
naprosto náhle (bez škrtnutí do keše, na disk, plnění paměti,
zpomalování,...). Dokonce to spadne i když se s komplem třeba půl hoďky nic
nedělá (jede jen XawTV). Tak náhlý pád zapříčiňuje, že není co vyčíst z
logů...

Vypadá to na problém v novém jádru (nyní 2.4.20-4GB-athlon), v souvislosti s
TV (XawTV).

Dotaz zní, zda mi nedoporučíte, jak vystopovat chybu - dá se zapnout nějaký
podrobnější "verbose" režim pro sledování částí systému (v4l, bttv ovladače,
X Video Extension,...)?

Zdraví,

Oak